nybakade bullar!

god kväll! sitter i vår lilla data hörn och känner bull lukten komma smygande in hit. jag var bara tvungen att hämta en ny bakad bulle och gu va goda dom var! (vanlij bullar) och som jag har längtat efterbullar och äntligen har jag fått dem! (y)
Idag fick jag hem ett brev om att jag vart inbjuden på att provspela i en skola i värmland som jag inte kan åka på :'( för då åker vi till egypten, jag ville verkligen gå där men tydligen går de inte.. de är en skola där dem satsar på idrotten och går därför ett extra år.
Jag har blivit liiiiiite beronde av spelet min mamma har på mobilen, tower run. vi barn hade en "tuneringen" och vet ni vad? ingen slog mitt rekord ;)
ska gå och äta mer bullar och titta på criminal minds caio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0