tråkig måndag.

Hejhej satt precis och övade inför våran lucia imorgon och snacka om att jag har glömt bort texterna på alla låtar... INTE OKEJ! idag hade vi matte prov och de gick fett me bäst och sedan var de en viss person som förstörde hela min måndag.. Efter skolan så åkte jag och mamma in och tittade på min storasysters öppet hus (gymnasium) och de var ingen skola jag gillade.. dem senaste dagarna har jag funderat på om jag ska bli frisör för att jag tycker om att hålla på med hår fixa folk och så, men en lärare jag träffade där var helt negativ, log inte alls och hon pratade om att man ska vara bra på att bemöta folk och inte fan bemötte hon mig bra heller!!!! och nej hon var... speciell. satt den skolan blir de inte! Ska gå och öva lite till och sedan ska jag sova, Caio!


felicia sminkade mig igår..
satt så här ser jag ut med smink :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0