"jag ser ut som en nörd och jag lever upp till kraven"

idag så tänkte jag "jag ser ut som en nörd och jag lever upp till dem kraven" när jag var på bibliotekt de var lite roligt, för då skulle jag lämna tillbaka tre-fyra böcker jag hade läst.

Mina bekymmer försvinner inte bara för att jag inte tänker på dem. Jag vill bearbeta min sorg, men är rädd för att jag ska må dåligt nu när jag har fått lite rättsida på mitt liv, nu när jag har hittat lite glädje i mitt liv. Att fly ifrån dem känslorna kommer inte funka en dag och då kommer allt att rasa ihop. De kommer alltid att finnas saker som påminner om den personen.

En tår rullar ner på min kind, träffa dig en gång till är de ända jag vill.
Jag vill be om förlåtelse för att jag tänkte så när du inte öppnade din dörr, jag trodde och hoppades att allt skulle bli som förr.
En tår rullar ner på min kind,
träffa dig en gång till,
är de ända jag vill.
Jag vill be om förlåtelse för att jag tänkte så när du inte öppnade din dörr,
jag trodde och hoppades att allt skulle bli som förr.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0