Dagens låt

Godmorgon på er! 
de känns som om att de är en bra start att börja blogga igen nu när jag mår bra!
mitt humör inför denna vecka är super duper, jag mår jätte bra. Idag vaknade jag kl fem av att jag inte kunde sova, jag kände mig hur trött som helst men icke sa nicke jag kunde inte somna om. jag har ätit lite fulle som bestod av två ost-skin mackor och lemon teá jätte gott. Som tur var så var jag inte den enda som inte kunde somna om satt alla förutom mina småsyskon var uppe. Nu ska jag gå och byta om, jag börjar om 45 minuter och jag måste gå max om 30 minuter för att hinna till skolan. Caio! 





har gått och nynnat på den här låten i två dagar och jag äälskar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0