i'm back in the blogg world!

Hej, ja rubriken säger allt, right? jag kan få sådana avbrott och bara sluta skriva på  min blogg för att de är tråkigt och sen så börjar jag blogga igen!
så vad har hänt dom senaste veckorna? jo faktiskt så har det inte hänt så mycket förutm de vanliga, och det har blivit kallare ute. jag får som en film "epedemi" på hösten och vintern och sitter bara inne och tittar på serier och filmer för att jag hatar verkligen kylan och jag tycker inte om vintern!!! och föresten så har jag köpt ett par gulliga skor i lördags! 
just nu så sitter och äter frukost och ska snart ta och gå till skolan *suck* och de första jag har är spanska och jag tycker verkligen inte om spanska jag skojar inte!! men jag måste ha det där vg så jaja...
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0