sömnlösa nätter

jag har sovit väldigt dålig dom senaste veckorna för att jag ligger alltid och tänker på massor utav saker och det hindrar mig från att sova!!
jag kan tänka på om jag har låst dörren och om jag känner mig bara en gnutta tveksam så MÅSTE jag gå upp och kolla! jag kan tänka på att någon kan ta sig in och göra inbrott eller ännu värre! här om natten tänkte jag på hur livet skulle se ut om hmlen var rosa och blev blå när de var sol nedgång och soluppgång.. så tänker jag oftat på om jag borde ha gjort något eller sagt något annorlunda, om jag är en bra person!
ja men nu känner jag att jag måste sova så att jag orkar vara med på spex fotot imorgon!!!!!! ;) godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0