dålig uppdatering, jag vet.

Dålig uppdatering, jag vet. Det är lite mycket nu bara.. Har haft riktigt dåliga veckor, humörsmässigt. Jag har varit trött på allt och alla, tyckt att livet är så orättvist osv. 
Men de är lika bra att rycka upp sig och göra de bästa av situationerna! (fast det är inte riktigt lätt då man har sina sämre dagar att tänka just så)
Just nu försöker jag plugga men de känns som o jag läser och läser men ingenting kommer in i huvudet. Jag håller på med en bild uppgift som säkert skulle ta en timme i vanliga fall men nejnej nu har jag suttit med den i tre timmar och det känns som om jag kommer sitta ett tag till med den.. så ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0