everything is possible, if you just have faith

idag hade jag prov och de gick väl sådära, känns inte som ett vg prov i vilket fall. Idag fick vi tillbaka våra engelska nationella och jag fick ett vg på hör och läs förståelsen :D jag vet.. jag är grym ;) nää men är lite stolt ändå.. Det var en helt vanlig dag i skolan, lite små rolig sådär!
Jag har en muntlig presentation i svenska imorgon och jag är helt virrig och nervös.... jag HATARHATARHATARHATAR muntliga presentationer, för de första blir jag alltid röd som en tomat, för de andra blir jag så nervös att jag får en klump i magen osv.  meen det är bara att bita i de sura äpplet och göra sitt bästa. ciao!



old picture....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0