typ faceplant...

yeeah! loreen vann, hon förtjänade det, hade de bästa bidraget utan att tveka!
Sorry för brist på min uppdatering, ingenting har velat gått som jag vill, allting har gått emot mig, och varför skriva depp inlägg när man kan skriva glada inlägg istället? :D
Min styrketräning går super faktiskt, Allt går bra i skolan utan spanskan.. :) imorgon hoppas jag på strålande väder så man kan gå ut och sola lite, så man blir någolunda brun!
Idag hade jag match och vi vann med 3-2 allting gick skit bra för utom att jag ramlade två gånger så jag fick skrubb sår, jag ramlade när vi fick kontringar. Första gången trampade jag på mitt skosnöre så att jag landar med höften och huvudet på marken, andra gången snubbar jag på mig själv och landar med ansiktet, jag kommer ha stora feta blåmärken... jädra elefantfötter, heheh :$ men nu ska jag sova och ladda om för morgondagens match ciao!
typ något i den stilen... :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0